love ya guys !

Friday, February 25, 2011

6 iman 2010.

Assalamualaikum w.b.t. and a very good evening ( rasenye tengah hujan. haha. tak pe lahh. DKDC! ) firstly, sorry lama tak berdiam diri. sebab aku sebulan tak balik. huhu. Actually, harini aku nak cerita pasal ex-classmate aku. aku tahu korang tak suke jadi ex kann? i ponn. huhu. okay² back to the topic.

semua budak kelas aku tahun lepas suadah ke lain. yang tinggal di sekolah menengah rantau petronas hanyalah 6 orang lah kalau tak sialp aku lahh.

lets start with my gang.

the wannababes :

* rafiqah adlin - sekolah seri puteri.
* nor nadhirah - sekolah seri puteri
* nurin nadhira - sains dungun
* farah nadhirah - mrsm pekan
* wan najwa hanan - mrsm pekan
* nurul hamizah - mrsm kota putra
* alyaa farhana - mrsm pekan
* wan sakinah aini - mrsm kuantan
* nur maisarah - imtiaz dungun

after school :

* aida masturina - smk bas
* nisa fatinah - mahad hamidiah kajang
* nisa fatini - mahad hamidiah kajang
* norain syaza - smk at kl
* alya iwana - sekolah seri puteri
*aina farina - smk bas
* nor syuhada - mak lagam
* nurhumaira - smk rantau

boys :

* alif faris - mrsm kota putra
* saiful ikhwan - sekolah alam shah
* muhammad arif - mrsm gemenceh
* muhammad iqbal - mckk
* ahmad syahid - mrsm kuantan
* luqman hakim - mak lagam
* muhamad nabil haikal - imtiaz kt
* alvin leon - smk rantau
* as sajad - smk rantau
* haziq harith - smk rantau
* ariff syazwan - smk rantau
* imad fitri - smk rantau

daripada 29 kini tinggal 6. sian maya. sorang² jee. huhu. tak pe ork maya? ramai lagi kawan laen ork? nanti kalau umur panjang boleh jumpe lagii. NURIN! nanti kalau tak balik rajin²kanlah diri anda untuk keluar outing. insyAllah boleh jumpa. outing kat banda ekk! congtraz to all. take care buddy! till then,

pen off, salam =]]
-NMS0507-

No comments: