love ya guys !

Wednesday, February 2, 2011

semua sudah balik =]

assalamualaikum wbt. and a very good afternoon. hi semua! i'm back! hahaha. lama dah tak update blog ork? hmm. sekarang ni kalau dekat facebook, memang tangan tak behenti lahh. ada je nofication. sebab semua sudah balik rumah! kalau tengok chat, penuh sokmo! hahaha.

semalam main dekat taman with aida, tina n tini. mula² tina n tini datang rumah aku. then, aku cakap jangan bagitahu aida lagi. kiteorang buat suprise dekat dia. masa dekat rumah aida kann. bez gila. dia tekejut siott. haha. sian aku tengok dia. gila arhh. speechless dia kejap. dia just cakap masuklah. tuu jee. haha. bila dah lam sikit tuu baru dia ok. haha. siann.

then, tadi aku pergi mesra mall with my mom n my siblings. pastu masa mama masuk popular, k.yana ajak aku teman dia pergi beli topup. aku ikot je lahh. masa aku pergi popular balik tuu, aishah cakap dekat aku dia nampak rafiqah dekatpopular. aku pon gila exited nak jumpa dia. aku pusing 1 popular tak jumpa dia. hmm. aku pon call lah dia.

rafiiqah: hello.
maisarah: hello piqah! awak kat mana?
rafiqah: kita dekat toilet lahh.
maisarah: cehh--' nanti datang populer ehh.
rafiqah: ok.

then, aku pon tunggu je lah dia. sekali aku nampak dia jalan with arina. haha. rindu gila dekat korang! then, borak² gelak² jalan² macam masa sekolah rendah dulu. gila bez! haha. tu je lahh bat masa nii. till then,

pen off, salam =]]
-NMS0507-

No comments: