love ya guys !

Saturday, February 26, 2011

Kejohanan Olahraga Dan Sukaneka Kali Ke-7 SK Rantau Petronas 2011.

Assalamualaikum wbt and a very good morning. hari ni aku nak cerita pasal kejadian di SK Rantau Petronas. hahaha. macam berita lah pulak! ngeh3. hmm. actually, aku nak cerita pasal sukan dekat sekolah rantau hari tuu. maklumlahh, sekolah aku cuti hari khamis masa sukan tuu. so, aku pon pergi lah menyemak dekat padang sekolah tuu. haha. adake patut cg.za cakap aku ponteng. x patut! hahah.

aku datang lamabat lah jugak. sebab pagi khamis tu aku ada tasmi'. ingat nak ponteng je tasmi' tuu. tapi aku kan baik! =P so, aku pon pergi je lah tasmi' tuu. tasmi' habis pukul 10. aku sampai kerteh pukul 11. mama cakap tak payah tuka baju! aku pon boh! tak pe lahh. aku pon cakap lah dekat mama yang aku tuka baju cepat². nasib baek lah aku jumpa baju. kalau tak..... hmmm...

nak gambar? lek luuu!



GAbamar ni focus dekat cg. za tu jee. hehe. 

KUNING!!!! SATRIA PERKASA!!

1.merah 2.kuning 3.biru 4.hijau

KAMILAH WIRA MERAH!!!! MERAH NELANG!!

inilah gaya budak2 yang berebut - rebut nak beli aiskrim. haha.


banyaknye hadiah. saya nak 1 boleh. =D

tarik dik,, jangan tak tarik =P

cg. nani =)



ada banyak lagi, tapi ada dalam dslr. yang ni guna camere aku jee. malas nak upload lagi.. kalau aku rajin, laen kali lah pulak. nak tahu result? yang bola tadi tuu, bukan betul sangat ponn. hahaha. 

no.4 - rumah hijau. booo! =P
no.3 - rumah biru. boooooooo! =P
no.2 - rumah kuning. ok lahhh. hahaha.
no.1 - rumah ........... ape lagi? merah lahhhh! yeahhhh! hahaha.

pen off, salam =]]
-NMS0507-

No comments: