love ya guys !

Thursday, January 13, 2011

Sekolah Menengah.

assalamualaikum wbt, and a very good afternoon. mesti korang lama dah tunggu aku post pasal bende ni kann? haha. ok je sekolah tu. hehe. yang paling best masa sebelum majlis penutup minggu siaturrahim. mula² suap kek dekat kawan² . bila kek dah habis, main lesek cream kek dekat muka orang. haha. best gilak arr! habis tudung aku kotor.

nak tahu theme song kitaorang. aku tahu ada yang dah athu lagu ni. aku pon dah tahu. best sangat² lagu dia. maksud dia mendalam sangat. kalau korang hayati lagu ni, best sangat². unic yang nyanyi.




kan aku dah cakap. best sangat² lagu dia. lagu ni memang femes. kankankan? hehehe. hmm. aku dapat ramai kawan baru. jap²! nak kecoh jap ni! ada budak Sekolah Kebangsaan Sultan Ismail dowh! laki lah tapi. peremuan rasenye tak ada. ok lahh. malas nak story pasal bende ni. hmm.ouhh. tadi aku cakap aku dapat ramai kawan baru kan? 

hmm. dekat hostel, budak yang duduk katil bawah aku tu nama dia husna, sebelah aku mimi, depan aku nabilah, bawah nabilah aku tak ingat nama dia sebab dia diam jee. haha. sebelah nabilah SITI AISHAH, bawah dia SITI AISHAH jugak. selah aishah (bawah) tu syaimaa' oarang pangil dia ma. haha. macam pangil mama pulak. ouhh lupa, bawah mimi kosong, sebelah kosong tu, syuhada. dah lah tu kot. laon kali pulak aku cerita. till then,

pen off, salam =]]
-Maisarah Saaudi-

No comments: