love ya guys !

Thursday, January 27, 2011

cross country =]

assalamualaikum w.b.t. and a very good.... good....... err, good ..............GOOD EVENING! hehe. sekarang ni musim merentas desa ekk? kalau aku baca dekat blog orang semua pasal merentas desa. haha. ok². back to the topik.

hari selasa lepas ada lah merentas desa. aku firqah taqwa ( rumah sukan purple ) mula² tu semangat gila belari. laju woooooo aku lari. haha. mesa tengah² aku jogging. last² aku berjalan. haha. sengal. aku ingatkan cetogory dia ikut form. like, form 1 number 1-10, form 2 number 1-10 and so on. tengok² dia ikut menengah atas and bawah. kalau macam tu memang lah aku tak dapat no. dah lah dia sampai no 10 jee. huhu.

then, tibalah masa pengumuman sape menang. nak tahu? no 1 menengah bawah kann budak form 1 dowh! firqah taqwa jugak. haha. memang yang tu aku sorak kuat sekali. hahaha. tapi yang sadisnya, taqwa dapat no last keseluruhan. huhu T-T. tak pe² sukan baruje nak mula. semangat taqwa! hehe. till then,

pen off, salam =]]
-Maisarah Saaudi-

No comments: