love ya guys !

Thursday, January 27, 2011

Arabic Language Teaching.

assalamualaikum w.b.t and salam 1 Malaysia ( kali ni bukan main² tao! ) hari selasa lepas, ada subject ALT (Arabic Language Teaching) ustaz Anas yang datang dari mane tah. dia pandai cakap arab and english only! malay sikit² jee. like macang dia sebut mecheng. haha. tu baru satu jeee. kalau aku sebut semua memang sakit perut lah korang gelak. maybe korang baca tak macam apa ustaz tu pronuncekan yang sebenanarnye. haha.

urmm. hari selasa hari tuu kann. ada subject ALT. mula² aku setakan dengar macam tu je lahh. ada jugaklah faham sikit². then, aku ngantuk gila bapak arr! aku nak tido tapi takut ustaz marah. aku tengok kiri and kanan, ramai orang tido. aku pon tido je lahh. bes gila tido. dah lah lame gila aku tido. ngeh3.

bila aku bangun je, ustaz suruh aku jawab solan. ha sudah! aku pon bangun then, diam je lahh. soalan pon tak tahu. nak jawab apa. haha. lepas tu ustaz tu pon cakap lah dalam bahasa arab. aku tecengang sorang². then, ada lahh orang tolong. aku pon gi bace yang contoh dia. haha. puas aku keroh otak last² boleh jugaklah aku jawab. ALHAMDULLILAH. haha. actually, punya panjang aku type ni, just nak cerita bende tu jee. hehe, mesti korang marah kann? haha. till then,

pen off, Salam =]]
-Maisarah Saaudi-0

No comments: