love ya guys !

Thursday, January 13, 2011

miss you all ♥

assalamualakum wbt and a very good evening. ok. kali ni aku tahu apa yang aku nak post. haha. hari ni aku nak kenalkan dekat korang kawan² aku mase sekolah rendah. dari darjah 1 lagi kiteorang berkawan.


kalau tak jelas bolek click gamba ni untuk besarkan.


gamba dekat atas tu classmate ex-classmate aku. yeahh. i know, u all tak suka jadi ex kann? i pon. ni name² diaorang:




yang ni group aku. name die the wannababes.

yang ni pulak after school. bukan group aku lahh. group satu lagi dalam kelas aku.

ni pulak boyzz. semua lelaki.

ni pulak bilik SPBT. aku pengawas SPBT.
so, aku selalu kene gi bilik ni buat kerje.
miss that time and this room.



ni ha dye. pengawas SPBT. tapi yang  ni year 6iman jee. 

ni je lahh. malas nak upload gamba. nanti bila aku rajin nanti aku update la yaw! haha. till then,

pen off, salam =]]
-Maisarah Saaudi-

No comments: