love ya guys !

Saturday, January 8, 2011

i love you. muahhhh ♥

taken from, tumblr =]


assalamualaikum wbt and a very good evening. actually, tajuk tu tak ada kene mengene pon ngan post aku harini. haha. biasanye, dalam 1 hari mesti aku post banyak². tapi harini, aku tak post pon lagi ork? haha. aku sebok tengok cerite marry me, mary lahh. ngeeeee =D dah episod 12 dah. hmm. agak² boleh tak abes harini?

ok². back to the topic. ape topic nye ekk? gagaga hahaha. tak dek topic lahh. dan yang sebenarnye, aku post saje je post ni. haha. esok dah back to school lah. jumaat dpean pulak boleh post balekk. aku tak tahu nak cakap apa tapi tegedik-gadak nak post jugak. actually, aku ada 1 penyakit lahh. penyakit yng tak boleh di-ubati.  nak tahu sakit apa?

penyakit ini dinamakan, short-term memory. haha. jenis manusia yang biasa nengalami panyakit seperti ini adalah orang yang mempunyai blog, web, and sowhatever yang sewaktu denganye. haha. ok² aku serious. sebenanye, aku  selalu lupa apa yang aku nk post. haha. tu je. tah pape ork aku ni? hohoho. aku chow dulu lahh. till then,

pen off, salam =]
-Maisarah Saaudi-

No comments: