love ya guys !

Wednesday, January 5, 2011

marry me, mary

assalamualakum wbt and a very good evening. sorry sebab lama tak update blog. and blog ni sudah terbenngkalai. sekarang ni aku malas nak blog walking. sebab aku ngah follow tengok cerita marry me, mary or dengan name laennye mary stayed out all night. aku tengok dekat web jee. malas nak follow dekat tv. bukan apenye. dekat tv dia ad setiap isnin n selasa kol 9 p.m. - 10 p.m. aku ni minggu depan dah kene masuk hostel. hmmm. ni pon aku tengok cepat² sebab minggu depan aku dah kene masuk hostel kannn. ni aku bagi gamba sikit.






berminat? korang tengok lah dekat epdrama. kalau korang rajin nak follow dekat tv, ikot korang lahh. haha. hmmm. dekat tv setiap hari isni dan selase pukul 9 malam hingga 10 malam. ok lahh. i think kann dah penjang i perapu niii. thill then,


pen off, salam =]]
-Maisarah Saaudi-

No comments: