love ya guys !

Tuesday, January 4, 2011

kpop =]

assalamualaikum wbt and a very good afternoon. hari ni aku nak post pasal my hyun joong oppa! haha. pasal yang dia datang malaysia hari tuu. kan aku ada post knn? kalau korang tak baca lagi, korang boleh click sini. aku tahu dah lama dah dia balik korea. tapi aku tetap nak post jugak! haha. mula² aku baca popseoul pasal hyun joong, then, aku tengok video dia. lepas habis tu kan ada lah aku namapak pasal dekat malaysia. aku pon play je lahh. ok kalau korang nak baca dekat popseoul tuu korang boleh click sini.


jeles i. huhu

korang tahu tak! ada orang tu siap amek gamba kerete yang dia naik lagi! hmmm. memang kuanghaja' betui. jap². masa 5a dec tu aku ada dekta kl. tapi tak sempat. sebab dia mesti balik pagi. huhu. ni ada satu lagi. 



mase fan meeting.

comel gila dia senyum =] kalaulah aku boleh ambik gamba dengan dia, aku rase aku pengsan dulu lahh. haha. last² tuu ada gamba dia banyak². comelllll! i jeles dengan budak kecik yang boleh ambik gamba dengan hyun joong. tak aci! huhu. comel gila gamba dia yang last sekali tuu! kalau korang nak tengok lagi, korang seacrh je lah dekat youtube tuu. ok lahh, aku rase dah panjang aku melalut nii, haha. till then, 

pen off, salam =]]
-Maisarah Saaudi-

No comments: