love ya guys !

Tuesday, May 29, 2012

exam? OMG!

assalamualaikum wbt.
hohohoho. hello holidays! love this time damn much! tapi rindu aa kat kekawan. tapi bila gi sekolah rasa nak balik rumah. okay, actually, aku baru habis exam. memang terbaek aa. hari kahmis aku balik kol 9.45 pagi naik bas sani. sebenarnya hari khamis tu periksa lagii. tapi periksa sivik + pjk je. ade orang cakap sek balik pagi ngan sek yang gi chengal besal periksa rabu malam. tapi malam tu sir cakap periksa sivik je. then, mase roll call, mpp cakap, sape balik pagi, gi cari cikgu pjk masa tasmi'. aku and the geng yang balik pagi ni pon cari aa cg sunaidi. dan dipendkkan cerita kiteorang periksa kat bilik guru lelaki. bilik guru lelaki kecik jee. mula2 ingatkan nak duduk kat meja cikgu. tapi bila fikir semula, tak baik aa. then kite orang pon duduk aa dalam bulatan kat bawah. dan beginilah cara kiteorang periksa.




hehehe. bijak takk? bijak sangat kann.. hehe. dah lah kelas aku 6 over 11 yang ade kat situ. nanti kalau 6-6 orang dapat markah same tak heran aa. sebab memang bincang dari a to z. aku tak sempat pon baca soalan diorang dah bagi jawapan.

cikgu dengan selamburr nye boleh makan time kiteorang bising2 kat situ. 


boleh posing pulak cikgu. 

haishh cikgu2. cikgu boleh pulak cakap. ''awak ni bincang sesame awak semua yang tak tahu bende baik ambik buku terus'' memang terbaeekkk kann? semua cikgu yang masuk boleh buat dekk jee. so, kiteorang pon tak kesah aa. kawan aku siap boleh keluar nak gi ambik phone kat kelas. well, orang luar terengganu memang boleh bawak phone. kalau balik pagi, boleh ambik phone sebelum sekolah aa. kalau balik petang lepas sekolah aa ambik phone. bi paper 2 aku dapat 40 over 50. okay ke? hmm. hopefully a lebih 85 aa. insyallah. aku rasa cukup dah kott.

pen off, salam

No comments: