love ya guys !

Friday, June 3, 2011

2 week? 2 days?

assalamualaikum wbt. lama dah rasanye tak update blog. kalau aku balik pon, bukan aku update pon. tak ada apa-apa nak update. hehehehe. hmm. cuti 2 minggu tapi rasa macam 2 hari kahkahkah.

nak tahu kenapa aku tak update blog ni minggu lepas. padahal aku balik lama dah. hahaha. rahsianya.... minggu lepas aku pergi holiday! kat mana? hmmm. firstly, aku pergi bukit tinggi. secondly, aku pergi lost world of tambun. then, aku pergi pulau penang. masa on the way pergi penang tuu stop dekat bukit merah sekejap. hehehe. lastly, aku ke perkampungan red warriors.

BUKIT TINGGI



cantik gila kott dekat sana. macam istana. gambar tak upload masuk komputer lagi. sooo, lain kali lahh aku tunjuk gamba tuu. kalau rajin lahh. kehkehkeh. hmm. dia punye tempat macam english style punye rmah dowh. dia sebenarnye hotel. butt, bukan hotel 1 bangunan macam biasa tuu. dia lain sikit. gila cantek! dalam 1 kawasan, tu dikir 1 hotel! cantik arr. memang aku tabik springgg lahh. aku sampai hari sabtu balik hari ahad. sekejap jee. kalau korang nak tengok sangan macam mana hotel dia, cuba try search hotel colmar tropicale, bukit tinggi. meh lah aku bagi beberape gamba..







LOST WORLD OF TAMBUN


aku sampai sini hari ahad. isnin balik. dalam pukul 12.30 kott. then lepas solat zohor, apa lagi? terjun rr. hahhahha. best gila kott. hmmm. tak dek bende pon nak diceritakan dekat sini. kehkehkeh. just go on with pictures =)


ni tempat budak kecik main


kolam air panas =]]

gelongsorrrrrr!

pelan besar punyaaa.


PULAU PENANG

actually, kiteorang nak pergi sini. tapi banyak pulak stop nye. hhaha. hari isnin sampai. hari selasa naik ferry. hari rabu balik =) masa naik ferry tu aishah takut. bila nak samapai baru dia nak turun kereta. bila nak sampai baru dia cakap. ehh. bestnye naik ferry. tah pape jee. kahkahkah. then, naik train, pergi bukit bendera. tinggi gilaa. and best gilla. yang ni aku malas nak upload gamba. sebab banyak gila kott tempat aku pergi dekat sini. so, korang search sendiri yaw! hehehe

PERKAMPUNGAN RED WARRIORS

entah lah betul ke tak eja. aku tak kesah. kahkahkah. sape yang tahu tuu ikut mu lah hehh. yang tak tahu ni kesian lah pulak. kahkahkah. aku pergi sini bukan sebab apa pon. balik kampung dong. perkampungan red warriors tuu Kelantan lahh. heee. =D

tu je lah kott cerita aku klai ni. till then,

chow, salam =]]
-NMS0507-

No comments: